Zespół

Nasza misja

Naszą misją jest przeprowadzić Klienta bezpiecznie przez proces negocjacji z bankiem / instytucją i pomóc zmaksymalizować szansę na najbardziej korzystne finansowo rozstrzygnięcie.

Pragniemy, aby każdy Klient czuł się w procesie rozmów z instytucją bezpiecznie i miał poczucie bycia zaopiekowanym. Nasze doświadczenie i determinacja przekuwamy na wymierne korzyści finansowe Klienta.

Nasza wizja

Wizją naszej firmy jest stanie się liderem w dziedzinie negocjacji z bankowych i poza bankowych, zapewniając naszym klientom najwyższy poziom bezpieczeństwa i efektywności w redukowaniu ich zobowiązań lub osiąganiu przez nich lepszej ceny zakupu, podwyżki w pracy, itp.

Aspirujemy do bycia uznawanym za autorytet w tej dziedzinie, z którego wsparcia korzystają klienci w całym kraju. Pragniemy, aby każdy nasz Klient, mógł ze spokojem patrzeć w przyszłość, redukując zobowiązanie kredytowe na swoich warunkach, lub cieszyć się nieruchomością lub ruchomością po lepszej cenie.

Nasz zespół

Mamy zespół bardzo doświadczonych negocjatorów, którzy przez wiele lat zajmują się kwestiami negocjacji z różnymi instytucjami i podmiotami na rynku. W największym stopniu jesteśmy obecnie zaangażowani we wsparcie w negocjacje bankowe, jakkolwiek wsperamy także klientów w negocjacjach związanych z zakupem nieruchomości i ruchomości.

Dr Tomasz Korulczyk

Właściciel, Starszy Negocjator

Dr Marcin Korulczyk

Właściciel, Starszy Negocjator

Tomasz Głośniak

Negocjator

Praktyk, od 11 lat związany z branżą finansową oraz sprzedażą bezpośrednią. Przeprowadziłem setki negocjacji o mieszkania, samochody, leasingi, marże kredytów oraz negocjuję ugody frankowe dla moich Klientów.

Doktor psychologii i doświadczony negocjator o wysoko rozwiniętych umiejętnościach sprzedażowych i analitycznych. Autor kilkunastu publikacji oraz twórca skutecznych strategii negocjacyjnych. Doskonale obeznany ze charakterystyką spraw bankowych i specyfiką ugód.

Wprawiony negocjator, związany od lat z branżą motoryzacyjną i nieruchomościami. Od kilku lat skupił się na edukacji i wspieraniu konsumentów w rozmowach z takimi podmiotami jak banki, deweloperzy oraz dealerzy samochodowi.