Usługi

2. Konsultacja z Negocjatorem

Czym jest? Konsultacja to możliwość omówienia swojej sytuacji z negocjatorem, zorientowanie się w sytuacji, ustalenia strategii negocjacyjnej, przygotowania do rozmów negocjacyjnych z pracownikiem banku lub przed mediatorem. Jest to także możliwość zadania bardzo konkretnych pytań ekspertowi.

Dla kogo? Ta usługa jest dedykowana zwrówno dla osób, które jeszcze nie podjęły żadnych kroków prawnych, nie otrzymały jeszcze propozycji ugody z banku, ale także dla osób, które są już na jakimś etapie negocjacji z bankiem. Konsultacja jest także odpowiednia dla osób, które mają już sprawę w sądzie i z różnych względów chciałbyby zakończyć swoją sprawę ugodowo lub otrzymały propozycję i chcą ją skonsultować z niezależnym ekspertem. Jest to także usługa dla kredytobiorców, którzy szukają fachowego wsparcia we właściwym uregulowaniu kwestii ugody z bankiem i swoją kancelarią.

Jak to działa? Po opłaceniu usługi umawiasz się z negocjatorem na umówioną wideorozmowę. Abyśmy mogli Ci lepiej pomóc poprosimy Cię o przesłanie przed spotkaniem dokumentów kredytowych oraz aktualnej propozycji ugody (jeśli jest). Jeśli potrzebujesz kilku konsultacji to każdą rezerwujesz osobno - ekspert jest dostępny dla Ciebie w określonym czasie. Na spotkanie jest zarezewowana godzina zegarowa.

Co zyskujesz?

  • Zrozumienie Twojej sytuacji: Jasne wyjaśnienie Twojej pozycji prawnej i finansowej.

  • Profesjonalne doradztwo: Wstępne rekomendacje dotyczące strategii negocjacyjnych.

  • Informajce, które pomogą Ci wynegocjować lepszą ugodę.

  • Narzędzia i wskazówki jak pozbyć się kredytu.

Podczas konsultacji otrzymasz analizę sytuacji, indywidualne doradztwo oraz konkretną wiedzę, która będzie stanowiła twoją przewagę negocjacyjną, np. ile możesz maksymalnie negocjować, jakie oferty dostają inni, jaką strategię przyjąć, czego możesz się spodziewać ze strony banku. Ekspert odpowie również na Twoje pytania.

Jak umówić się na konsultację? Prosimy o wypełnienie krótkiego formularza na naszej stronie internetowej lub bezpośredni kontakt telefoniczny/emailowy. Nasz zespół skontaktuje się z Tobą w najbliższym możliwym terminie.

Przygotowanie do konsultacji. Po rejestracji i opłaceniu usługi otrzymasz informacje co powinienś przygotować do konsultacji. Jeśli potrzebujesz kilku konsultacji to każdą rezerwujesz osobno - ekspert jest dostępny dla Ciebie w określonym czasie. Na spotkanie jest zarezewowana godzina zegarowa.

Nie czekaj, zacznij działać już dziś! Wstępna rozmowa nic nie kosztuje. Na konsultację możesz umówić się podczas wstępnej rozmowy lub samodzielnie przez stronę.

1. Rozmowa wstępna

Czym jest? Rozmowa telefoniczna to niezobowiązujący krok w kierunku rozwiązania Twoich problemów związanych z kredytem indeksowanym lub denominowanym do waluty obcej. To idealna okazja, aby poznać nasze podejście, zrozumieć swoje opcje i zyskać cenne wskazówki na temat potencjalnych strategii negocjacyjnych.

Dla kogo? Ta usługa jest idealna dla każdego, kto poszukuje profesjonalnego wsparcia w negocjacjach z bankiem lub inną instytucją. Niezależnie od tego, czy jesteś na początkowym etapie rozważań, czy już próbowałeś negocjować z bankiem / instytucją, nasza konsultacja pomoże Ci lepiej zrozumieć Twoją sytuację.

Jak to działa? Proszę mieć na uwadze, że rozmowa wstępna nie jest konsultacją. Ma na celu krótkie zorientowanie się w sytuacji i jeśli taka będzie wola Klienta, umówienie się na konsultację. Zachowując profesjonalizm i poszanowanie dla etyki naszej pracy, nie rozwiazujemy spraw i problemów Klientów przez email, telefon. Choć możemy coś podczas takiej rozmowy doradzić, to co do zasady nie świadczymy usługi nieodpłatnego doradztwa / wsparcia w takiej formie.

Dla kogo oferta?

Nasza usługa jest dedykowana dla:

  • Klientów banków z kredytem waloryzowanym do waluty obcej, np. kredyty w CHF, EUR, USD.

  • Konsumentów posiadających kredyty i pożyczki na cele konsumenckie w PLN (nie hipoteczne) z wysoką ratą.

  • Przedsiębiorców, którzy potrzebują pomocy w negocjacjach z bankiem.

  • Kredytobiorców, którzy potrzebują innego specjalistycznego wsparcia w rozmowach / sporze z bankiem.

  • Konsumentów, którzy potrzebują wsparcia we wszelkiego rozdzaju negocjachach, np. zakup samochodu, zakup mieszkania, negocjacje z pracodawcą.